Let op: we verzenden alleen Bijbels en avondmaal benodigheden. Andere producten kun je ophalen in onze winkel!

Let op: we verzenden alleen Bijbels en avondmaal benodigheden. Andere producten kun je ophalen in onze winkel!

    • Geen producten in de winkelwagen.

De geloofsopvoeding van jouw kindje vormgeven kan best een uitdaging zijn. Ben je op zoek naar manieren om jouw peuter of kleuter kennis te laten maken met de Bijbel? Dit zijn opvallende, nieuwe producten die je helpen!

Het is lastig om in deze tijd alle ballen in de lucht te houden. Van het huishouden regelen, tot het onderwijzen van jouw kinderen en een liefdevolle partner zijn. We helpen je graag met het vinden van de juiste producten om jouw kinderen meer te leren over God en de Bijbel. Van boekjes om samen te lezen tot spelletjes waar je peuter of kleuter zelf mee aan de slag kan gaan.

Spelenderwijs leren over de Bijbel

Spelenderwijs jouw kindje kennis laten maken met de Bijbel? Dan is bijvoorbeeld het ‘Mijn ark van Noach – memospel‘ iets voor jouw peuter of kleuter. De kaartjes van dit memospel gaan over het verhaal van de ark van Noach. Kan jouw peuter of kleuter geen genoeg krijgen van memospelletjes? Het ‘Bijbels memospel‘ biedt nog meer speelplezier! Dit memospel bevat ook een boekje over de Bijbelverhalen op de kaartjes. De ‘ABC-kleurkaarten‘ leren jouw peuter of kleuter meer over het dagelijks leven in de Bijbel én de letters van het alfabet. Een ideale manier om geloofsopvoeding en school te combineren!

Laat jouw kindje zelf Bijbelverhalen naspelen met de speelplaten en figuurtjes uit de ‘Pop-up speelbijbel‘. Het verhaal van Noach kan met ‘Mijn kleine verhalendoos – De ark van Noach‘ worden nagespeeld. In deze kleurrijke verhalendoos is een boekje, een puzzel en speelfiguurtjes te vinden. Het ‘Bijbels doolhofboek‘ laat kinderen op een speelse manier kennismaken met Bijbelverhalen door de weg door het doolhof te vinden. Met de ‘Zoekbijbel‘ gaat jouw kindje op reis door het Oude Testament en zoekt op iedere pagina allerlei voorwerpen, dieren en mensen. De verhalen over Jezus komen terug in de ‘Zoek en vindbijbel‘.

Bijbelverhalen komen tot leven

Naast de vele kinder-, kleuter- en peuterbijbels zijn er ook andere manieren om Bijbelverhalen tot leven te laten komen. Draai bijvoorbeeld iedere dag met jouw kindje een slingerkaart om en beleef samen het verhaal van het dochtertje van Jaïrus, David en Goliath, Hemelvaart, en meer. Of ga de hele Bijbel rond met 40 kaartjes! Danst of neuriet jouw kindje graag mee met christelijke liedjes? Dan is de ‘Liedjesbijbel‘ een leuke toevoeging op de cd-collectie!

Zoek je iets om samen te lezen? ‘Wonderlijke Wereld‘ vertelt het scheppingsverhaal inclusief bijzondere illustraties. Daarnaast raden we je de prachtig geïllustreerde prentenboeken van Antonia Woodward aan. ‘Noach en de supergrote boot‘ vertelt het complete verhaal van Noach vanuit Gods grote scheppingsverhaal. ‘Het niet zo verloren schaap‘ vertelt de gelijkenis van het verloren schaap vanuit het perspectief van een lammetje dat de herder kwijt is. Ook de boekjes van Michiel de Boer zijn ideaal om jouw peuter of kleuter kennis te laten maken met de Bijbel. Bekijk eens ‘Het betweterige schaapje‘, ‘Het trouwe ezeltje‘ en ‘Het brullende leeuwtje‘. Sluit de dag af met een kort en eenvoudig opgeschreven Bijbelverhaal en gebed in het boekje ‘Slaap lekker‘.

Er is zoveel om dankbaar voor te zijn, ook in deze tijd. Een belangrijk besef voor jouw peuter of kleuter, maar misschien ook wel voor jezelf. Als laatste tip daarom het boekje ‘Zoveel om voor te danken‘.

Op zoek naar meer inspiratie? Bekijk ook eens ons gehele online aanbod aan peuter- en kleuterproducten of breng een bezoekje aan onze winkel!

Welk product past bij jouw peuter of kleuter?

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *